07 september 2007

Öppna förskolan Matfors

Här är Cindy och Jack när de är på Öppna förskolan i Matfors
Sundsvall
De har öppet
Måndagar 9-12´
Torsdagar 9-12 & 13-16



Här är alla leksaker från 70-90 talet "


Här finner du nostalgi dockorna Peter & Petra .

Spjälsängar och barnvagnar som du minns dem som barn"

Böcker i mängder och spel och annat smått o gott


Ett underbart sött leksakskök i trä finns om man vill laga mat "


Jack kollar redan in alla flickor"


Många av barnen på öppna förkolan har av "slumpen " lika kläder"

Märks alltför ofta att alla shoppar barnkläder på
HM, Lindex , Kappahl och POP och Linus &Lotta!

Här är Jack tvillingklädd med en pojke "

Gud vad jag gillar dockor jag blir nog en bra pappa då jag blir stor"


""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

Öppna förskolan i Matfors har en trivsam anda"
Med glada barn och trevliga föräldrar.
Mycket leksaker överallt (kanske lite för mycket)
Liten och kort sångsamling som är över på 10 min.
Trånga lokaler men bra skötrum till bebisar"
Det enda minus blir fikat - bara riskakor & torra rån"
Kaffe ,The ,mjölk" (Fikat kostar 10 kr)
Micro finns att värma välling & mat.

""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

Mitt antal "nappar" till denna öppna förskola blir då 3 av 5


""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
Tänkvärt"

Har du trist och vill surra åk till öppna förkolan med ditt barn

Inga kommentarer: