05 september 2007

Gardiner

Panellängd 2-pack bredd:35cm tyget är av bomull .
REA 50kr ( 119,-)
Gardinerna hänger nu i ett fönster i sovrummet"
""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

Ska försöka förnya vårat sovrum med lite nya fräscha saker"
Startar med nya gardiner så länge tills jag hittar något annat som jag gillar"
Jag fyndade dessa gardiner på Catalog.se




Gardinerna var jättesnygga i verkligheten och jag känner mig supernöjd.
Då var det bara resten kvar i sovrummet o shoppa till ?
Ska försöka hitta en snygg lampa för den jag har har suttit i sovrummet i
100 år känns det som och nu vill jag se nått annat.

""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
Är så less på allt gammalt ska skänka bort skiten till Erikshjälpen"
Det inte jag vill ha kvar kanske då kommer till nytta i annat hem"
"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
Tänkvärt"
Den som letar han har kul"

Inga kommentarer: