07 augusti 2007

Gul häst


Vill bara visa Cindy´s häst som vi köpte på LIDL.
Den är så himla gullig så jag kunde inte hålla mig o köpa den till henne.
Cindy kan rida på den eftersom den är sitthög i lagom storlek för henne.
Jag är egentligen emot att man köper en massa leksaker till barn.
De ligger ändå bara runt golven till ingen nytta o skräpar.
Ute leksaker däremot kan jag köpa som den här hästen .
(-Fast klart man kan ju ha den inomhus ochså ! )
Uppblåsbar i hård sittvänlig plast .
""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
Detta är en av de få leksaker som jag köpt till Cindy.
Visst är den söt?
"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
Tänkvärt"
Ibland vet man inte varför man köpte vissa saker ?
Man bara ville ha just då för stunden !
(Efter en vecka kommer man inte ens ihåg vad man köpte)

Inga kommentarer: