07 augusti 2007

Bantningen går gris dåligt




Allt bara känns så jobbigt nu med min bantning.

Bara för att alla människor springer runt i bikini och är så snygga.

Jag blir så himla avis på alla smala människor.

Sluta o klaga på era kroppar ni som är fina o vackra

Själv är man en inget mer än en fläsktant - se bild.

Klarar inte av o se mig själv på kort ochså hade en av mina döttrar tjyvknäppt.

-Det här blir det indragen pölsa för på Fredag.

"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

Fattar inte hur jag skall lyckats för det är så lång väg att gå .

Om det bara vore 10 -15 kg och gå ner så vore jag lycklig.

Jag vet allt om bantning varenda detalj men ändå går det så sakta
med min viktminskning så jag blir snart tokig .

Funderar faktiskt på att operera mig men törs inte för jag hatar knivar"

Men snart måste jag våga lägga mig för kniven och göra nått med " magsäcken.

Var typ 500 år sedan man fick en komplimang .

Längtar o känna mig fin igen.

I morgon är korten glömda och jag hoppats jag känner mig mer motiverad.

Fattar inte varför man inte gör det man vill göra ?

"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

Tänkvärt"

När grisen blivit ett as har fettet kalas"

Inga kommentarer: