29 december 2007

Sammanfattning år 2007

Min allra största händelse 2007 var att bli mormor .
Här ser ni Fia mitt dotter o Jack mitt barnbarn.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Japp känslan över att få äran att bli mormor till Jack"

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Nej inte ett enda

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Min dotter blev mamma och några kompisar fick barn

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej.

5. Vilka länder besökte du?
Var bara i Sverige i år

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Ja vikten vill jag skall rasa nedåt "

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
26 Mars då Jack föddes mitt barnbarn

8. Vad var din största framgång 2007?
Att jag tog steget att bli hemmafru på riktigt "

9. Största misstaget?
Betalt någon räkning i otid

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
bara varit förkyld ...Peppar ...peppar"

11. Bästa köpet?
En ny fin Haglöf jacka den är jag nöjd över"

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Mina barn

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Japp att få bli mormor gjorde min jätteglad för jack är så himla söt o gullig"

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?

Akon- Blame it on me för den är så himla bra


15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Känner mig faktiskt likadan

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Unnat mig själv mer egentid

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Städat

18. Hur tillbringar du nyår?
Med mina familj

19. Blev du kär i år?
Är alltid kär

20. Favoritprogram på TV?
Fakta program och modeprogram alá gör om dig "

21. Bästa boken du läste?
Psykologi och personligt utvecklande böcker vet ej vilken som var bäst"

22. Största musikaliska upptäckten?
Min dotter Zandra för hon sjunger så sött "-Lyssna längst ner på bloggen

23. Något du önskade dig och fick?
Hjälpsammare barn

24. Något du önskade dig men inte fick?
Mindre övervikt

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Kom inte ens ihåg -förutom att barnen sjöng för mig i köket"

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Träffade en hel del nya fina vänner som berikat mitt liv

27. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Supermamsig

28. Vad fick dig att må bra?
Mina barn

29. Vem saknade du?
Gubben som jobbar borta så mycket ifrån mig "

30. De bästa nya människorna du träffade?
Oj en hel lunta med människor alla faktastiska på sitt eget lilla vis"

Tänkvärt"
Ibland kan det vara kul o veta lite om andra


Inga kommentarer: