24 december 2007

Nu är julafton över


Jag är så himla nöjd och glad mätt och belåten.
Maten blev så lyckad och alla åt så vi knappt kunde röra oss efteråt .
-Ändå likt förbenat dukades de upp ett mindre julbord nu på kvällskvisten".
Allt har varit så lyckat idag och ikväll "Livet har lekt helt enkelt.
Fast disken var mindre rolig att ta rätt på när de andra slöade och såg Kalle Anka"
Nu skall jag berätta vad jag fick för julgåvor för ni är väl nyfiken?
- Microugn av mitt karlskrälle ( -Tur för den gamla har brunnit upp)
- Antirykkrämer i mängder ( -Vad menar ni med det ?)
- 500 kr av svärmor som jag kunde köpa vad jag ville för "
- Rollón (-Nu ska jag äntligen lukta gott)
- Tjocka yllesockor
- Ett fint handgjort doftljus i orange färg"
- Ett underbart lipgloss så mina läppar blir blanka o fina"
TACK ALLA FÖR KLAPPARNA
Nu skall jag ta och natta och drömma om tomten "
"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
Tänkvärt"
Att vara snäll under året lönar sig då tomten kommer"

Inga kommentarer: