28 december 2007

Om två dagar smäller det

Jag är superglad för att ett nytt häftigt år kommer snart "
Varje år man får är en gåva"
Det här året som varit har det hänt så många fantastiska saker som ex
Jag har blivit mormor - till Jack
"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
Om två dagar så kommer det ett nytt år 2008.
Jag har faktiskt börjat fundera över vilka nyårslöften jag kommer att ha"
När fyrverkerierna spränger himlen i bitar och glasen klingar ska du ha bestämt dig.

Lade du ett löfte 2007 och lyckades du hålla det ?
"
Jag har lyckats med ett av mina löften iallfall som jag gav ifjol.
Det löftet var att finna nya vänner .
Inte för att jag ogillar mina gamla vänner men jag ville
berika mitt liv med flera "
Jag har lyckats fått 5 nya kompisar i år . JIPPI"
"
Misslyckat löfte var det där med att jag skulle bli smal"
Det sket sig redan nån gång de första månaderna.
(-Gick bara ner 10 kg av lovade 30 och gick sedan upp igen
de 10 som en jojjo"= Tillbaka på ruta ett "alltså sviket löfte"
"
Tänk om man kunde avge nyårslöften som man absolut
vet att man kommer att hålla såsom någon av dessa ...

¤ Gå upp 10 kg i vikt
¤ Vara lite mer fräck och ta för sig mera
¤ Sluta tänka på andra så mycket utan bli mera ego"
¤ Sluta träna och börja lata sig lite mer
¤ Snacka mer skit om svärmor
¤ Kolla mer på skräp program på tv.
¤ Skita mer i vad gubbskrället säger och göra som man vill
¤ Unna sig mer pengar ur hushållskassan och shoppa lös för .
¤ Äta ute mer på Donken
¤ Hänga mer framför dator o blogga

Vilka nyårslöften skall du avge?

""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
Tänkvärt"
Ett löfte behöver man egentligen inte ta så hårt på "

Inga kommentarer: