27 december 2007

Banta igen då

Foto taget idag den 27 dec -07
""""""""""""""""""""""""""""""""
Jag "Supermamsen " är både fet och arg men jag har inga fördomar om ni tror det "
Utan jag hatar alla smala lika mycket just för att de är smala o perfekta.
Det beror på att jag är så avundsjuka på er som kan bära upp snygga kläder "
Jag vill kunna ha fina kläder"shoppa lös på Rea som alla andra
men jag kan inte ha ett endaste plagg.
Jag har mig själv att skylla jag vet jag har ingen ursäkt"
När jag blir riktigt sur & grinig så måste jag alltid hetsäta" eller åtminstone fika"
Ibland om jag inte är sugen på mat så shoppar jag av mig lite ilska & stress"
Ni kanske tycker att detta är löjligt men detta är min "Supermamsiga larviga blogg
Här bloggar jag om fetma och mitt liv för det är så himla skönt o få surra av sig "!
Vill ni inte läsa så sluta läs nu"
Jag har kommit på ett sätt som kan göra mig smal tänkte jag det är att ...

JAG SKA BLOGGA MIG SMAL!!!!!!!!!!

Så fort jag blir sugen på nått ska jag gå till dator istället" o skriva av mig lite tjaafs"

VA FASIKEN KAN JAG INTE GÅ NER I VIKT FÖR NÄR JAG TYDLIGEN
HAR EGENTLIGEN DET SOM KRÄVS ?

iNTELLIGENS"

Anledningen kan vara att jag är egentligen är en arg ful och fet HAGGA
som straffar mig själv genom att äta.
Varje tugga jag tar och smakar på tänker jag på hur ful jag blir "
Varenda njutning av mat ger mig skamkänslor det är jobbigt .
När man är fet duger man inte i andras ögon de som säger annat ljuger.
Fettet döljer ett inre mörker i själen
"
Jag har många sorger som jag nog inte bearbetat klart som hänt mig i livet "
Jag har förstått det som vuxen 37 åring att mycket följer med "sår "som läker så småningom.
Var sak tar sin tid säger Alfons Åberg och så är det nog "
Så måste det vara "(Jag betar av problem allt eftersom )
Är man ful så håller man sig snäll o rar o på plats
Men är man snygg blir man en rolig bitch"
Jag vill vara en rolig lekfull och oansvarig bitch som bara tänker på mig själv"
Att få vara en sann egoist är min högsta dröm att bara få tänka på sig själv
åtminstone nån timme"
Ofta önskar jag att jag hade anorextiskt beteende istället "
Hur man nu kan önska det att inte kunna njuta av livets goda?
Min ilska förstör min smalhet !

En film att kika på för fetto´n
http://www.atomfilms.com/film/punk_group_fat.jsp

Julen matorgier har gett mig ångest och jag blickade på vågen i morse"
Jag vet att jag kan gå upp massor av att äta lite extra.
Ibland har det hänt att jag gått upp 8 kg på en månad men lika fort kan jag gå ner dem"
Min läkare säger att min förbränning har blivit rutten av all jojjo bantning
Prover har tagits och läkaren säger att jag måste gå ner i vikt
JaaaaaaaaJaaaaaaaaaaa Tjata"
I morgon börjar jag med Reductil igen"
(Bantningsläkemedel som gör att man inte blir så hungrig)

Fet ful och glad det är jag SUPERMAMSEN i ett nötskal"
"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
`TÄNKVÄRT"

Banta "

Inga kommentarer: