04 oktober 2007

Supermamsen - Livscoatch

Eftersom folk har tjatat om detta om att
Jag SUPERMAMSEN borde bli livscoatch så OK "
Du som vill komma i kontakt med mig och få goda råd om livet.
Du kan maila mig på Supermamsen66@hotmail.com
Du kan även adda mig på msn med samma adress som ovan.
Du kan givetvis vara helt anonym .
"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
- Inga frågor är för små eller för stora för att fråga om "
- Det jag kan hjälpa dig med kan jag ju hjälpa dig med "
Jag kommer svara utifrån mitt livsperspektiv o erfarenhet
""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
Jag får dagligen frågor om allt möjligt som rör livet.
Kanske kan jag hjälpa dig med något du grubblar över?
Därför har jag nu beslutat att kalla mig för livscoatch"
"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
Jag får frågor som handlar om barnuppfostran
(-Har fem egna barn + att jag blev mormor vid 36 års ålder)
-Familjeproblem , tonårsperioden , svärmorstok-perioden.
Karlproblem , kärringproblem o andra problem
Psykolgi - Andlighet - Positivt /negativt tänkande.
Personlig utveckling , Kärleksbekymmer ,
Attityder - Självkännedom- Att lära mig säga Nej /Ja.
Varför jag beter mig på ett visst sätt , skuldkänslor ,
Vad vill jag i livet och varför gör jag inte det ?
Alkoholfrågor o dåliga relationer
Tokerier , bus o skämt
Datavirus , Hur man kan bloggar ,Vad som händer runt omkring oss nu? "
-Tja värdsliga saker allmänt om livet.
Dikter , fantasiupplevelser och skriverier
Ideer till företag och privatpersoner för fester
Måltidsförlag /festförslag o allmänna förslag "Ler"
Bantning och hälsa och välbefinnande
Gamla minnen som sårat eller du kanske bara vill berätta av dig för någon.
""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
Jag finns här för dig " o lyssnar på din text.
""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
-Listan kan bli lång men jag tycker alltid det är lika givande
o kunna hjälpa en medmänniska därute i cyberrymden.
""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
- Ja tusiken vet de allt för frågor som brukar dyka upp"
Inga frågor är för dumma eller för knasiga.
"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
-Jag tar inte emot personliga besök" eller går ut o föreläser . (Ännu)
-Utan jag försöker bara svara utifrån min livserfarenhet "via mail.
""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
-Är dessutom medial och litar på min inre känsla totalt"
Du kan maila mig på Supermamsen66@hotmail.com

Pris : Du lämnar en frivillig gåva som tack i x-antal kr .
- Du bestämmer summan själv för mina vägledning

Inga kommentarer: