01 oktober 2007

Kattskrälle

Mitt gamla kattskrälle Lenny han är född 1988 och har 19 år på kattnacken"
Har hört talas om katter som har blivit nästan 30 år "
Att en katt blir 20 år är visst vanligt men de flesta katter räknas bli runt 15 år
Snälla gode själupphåvare låt min katt vara mitt kattskrälle i många friska år till"
Jag tro min katt slår rekord och blir 53,4 år gammal o 42 timmar"?
""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
-En sak som förvånar mig det är hur lika ett kattskrälle är karlskrället"
Att ha en katt och en man är ganska lika egentligen ändå skillnaden är att en katt
kan man faktiskt avliva när man inte orkar med den längre"
( Skämta med DU VA? )
Båda kommer bara då det är mat och båda låter bara andra slava som kliare på ryggen.
De stryker en medhårs när de vill få som de vill och båda kan ta sig en mjaua´re"
"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
Tänkvärt"
När man kännt någon länge betyder den mycket"

Inga kommentarer: