27 juli 2007

Shopping ::::: Team Sportia





Idag har jag shoppat lite kläder till min son innan skolstarten.
Han är snart 14 år och gillar den lite sportigare stilen.

´Har ju en hel barn och därför en hel del inköp kvar innan skolan kör igång igen.

Det är kul men dyrt" o det är verkligen LYX konsumtion o ha många barn.

Ibland går jag även på Secondhand o shoppar bara för att man kan hitta
så roliga o fräcka retroplagg eller bättre begagnade.
Ett måste då när jag handlar secondhand är att det ser NYTT ut.

Barn som ser loppiga ut med trasiga helt omoderna kläder är inte min stil
Har man många barn känns det ändå viktigt o klä dem snyggt .
"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
Ohhhh De älskar o klä sig själva snygga ochså "kan jag lova ""

Mina döttrar speciellt skulle kunna göra av med
hur mycket pengar som helst på kläder
"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
Eftersom jag inte kan klä mig snyggt (Våga vägra provhytt)
-Därför går alltid alla klädpengar till mina barn.

"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
När jag blir smal som jag alltid skall bli varje Måndag
Då kommer det bli så himla skoj o handla kläder.
Har bara handlat det allra nödvändigaste till mig själv under många år .
Min garderob är en mardröm.

HerreJesus"
-Vad kul o bli smal så man kan få shoppa sönder plånboken på snygga plagg
som passar på min lite lättare kropp i framtiden
(Jag skall ju ner ca 25 kg till - minst har doktor sagt)

"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

Jag spenderar ganska mycket pengar på barnens kläder varje månad
Jag går ju heller nästan aldrig ut på krogen eller dricker vin /sprit.
Semester blir nästan aldrig för mig som kostar mycket .
Enda gången man får semester än när man åker in till BB "skämt skämt"
Därför blir det en rejäl slant till klädkassen istället om ni förstår mig rätt.

"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""


Kläder är så skoj o shoppa till barnen men oftast får inte jag köpa nått
-Utan får överraska dem med nått plagg då o då .

""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""


De tycker jag köper så " konstig stil på kläderna " o omoderna.

De brukar säga till mig " -Varför har alla mammor byxorna så högt i midjan?

""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
Men jag tror jag börjar ha lite koll på modet iallafall lite bättre.

Nu brukar jag titta på Sofis mode på tv och det programmet är så himla bra.

Jag har lärt mig massor av tips om mode tack vare Sofie och mina döttrar "Tack "Tack"

Här har Sofie sitt Tv arkiv om du vill kika på hennes program .
http://www.aftonbladet.se/vss/mode/story/0,2789,789640,00.html

""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

Det blev North Bend jacka iallfall och byxor med ett material som är vattentätt och andas


vilket jag tycker är bra eftersom Robban är mycket utomhus.





http://www.teamsportia.se/





Robban fick även en två t-shirts av Supermamsen att ha till gympan.

Det blev en enda tjocktröja men den var supersnygg.








Till min lilla bebis Cindy köpte jag ett par supersnygga Puma skor i svenska färger.




Allt inköpt på Teams Sportia.




Älskar o handla skulle kunna shoppa kläder hur mycket som helst.




Jag kan gå o shoppa i timmar "lätt som en plätt"




Önskar bara lönen kunde räcka längre .




"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""




Tänkvärt"




En månadslön räcker alltid bara två veckor"







Inga kommentarer: