28 juli 2007

Hemligheter




Håll din hemligheter för dig själv.


Allt du berättar om i förtroende som har en "häftig story" sprids.


Kommer sannerligen ge eko i framtiden


Mobilerna går varma och MMS och SMS skjuts iväg som raketer ut i atmosfären.

-Du jag har hört en sak om Kalle Anka men han sa att jag fick inte säga nått"
-Vill du höra men lova mig att inte berätta att jag har sagt det till dig! .

De bästa sättet o prova en vän på är o säga
-Du jag tror jag är gravid!- för en kvinna"
-Du jag tror att jag gjort Kajsa varg på smällen" -för en man
Det dröjer bara någon vecka eller två så får du "Eko "tillbaka
Då har skvallret nått många munnar´sanna mina ord.

Är det tyst så har du sannerligen en trogen och tystlåten vän som du kan lita på i all evighet.
"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
Msn" är perfekta skvallerhålan .
Chattet sprider sig miltals på några få sekunder.
Förr fick KrösaMaja gör rätt för sig o springa runt i bygden o bränna kalorier
Via dator o mobilen sprids skvaller och förtal och annat hur fort som helst ...
Fortare än vinden eller rättare sagt fortare än en höna som är jagad av en varg.

-Men Ack vad skoj o få höra lite smaskigt skvaller.
Det kan vi alla nog enas om både män o kvinnor.
Människan är nyfiken av sin natur och den som säger sig inte är nyfiken
Tja den tror jag inte på "
""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
Tänkvärt"

När musten gått ur tomaten då ligger anansen fort på faten"

Inga kommentarer: