12 juni 2007

Supermamsen




Jag tycker det är så himla trevligt att ta del av andras blogg -
smyga in i bloggensrike o tjyvläsa.

Vad som händer i andras vardag är underbart att ta del av.


Det vore jätteskoj om ni kunde göra ett inlägg och kommentera mina
ord o tankar.

Vad jag kommer att blogga om det vet jag faktiskt inte än ?

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Vem är jag då? """ Supermamsen """

Jag är en sprallig person som är nyfiken och aktiv i livet .

Älskar o träffa nya människor och vara tillsammans med min stora familj

Familjen består av fyra döttrar och en son ( 88F-91F-93P-97F-05F)

+ ett barnbarn - 07

Jag är gift med Lars som är ett riktigt skrälle som jag både älskar o hatar.

Har även ett hundskrälle som heter Kasper 3 år (Norrbottenspets)

Jag har även två katter som heter Lenny o Findus.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

¤ Har en hel del åsikter om värdsliga saker

¤ Värnar om barnens o även tonåringens bästa i samhället.

¤ Är synsk o litar på min inre känsla.

¤ Jag är bra på att tolka drömmar o dess betydelse.

¤ Tarotkort lägger jag fast på "Supermamsens" eget speciella vis.

¤ Kan utföra healing o jag har ofta sann drömmar vilket kan vara jobbigt ibland"

¤ Har läst teckenspråk kurs A så jag kan lite "teckenstöd"

¤Psykologi , socialogi, filosofi ,kroppspråk , livskommunikation o specialpedagogik & höra berättelser om livsöden är några av mina stora intressen.


¤Min egen livspedagogik heter "Supermamsens livspedagogik" som jag studerat och beprövat o 20 år .

Den går ut på att lita på sin inre känsla, tro på ödet och lusten o leva i nuet.

Ingenting som varit kan förändras utan bara framtiden kan bli bättre.

För att få en bra framtid måste man jobba för den i nuet.

¤ Jag är troende men inte på GUD utan på naturens o ödets makter.

Välkommen till min blogg .... Tjingeling ""

/ SUPERMAMSEN

Inga kommentarer: