11 september 2007

Vänner

Supermamsen funderar om kamratskap


""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

Idag är jag så glad för jag har funnit nya vänner"
Åh -Jag önskar många många fler av tomten i julklapp.
-Vänner kan man aldrig ha för lite av "

Vad trist livet skulle vara utan kompisar.

Hoppats jag hinner lära känna många nya vänner innan jag dör"

Alla nya och gamla kompisar behövs i mitt liv till och från "

I sommar har jag lär känna nya människor som jag tackar för att ni dök upp.

Gamla vänner har kommit tillbaka till mig vilket jag uppskattar så himla mycket.

Tack livet " SUPERMAMSEN""


""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

Här är lite fina dikter om just vänskap till er mina vänner från mig "



Du är min,

och jag är din

och vi är varandras

Vi samsas om allt och vi är vänner!


""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

Jag sådde några blommor, en för varje vän.


Jag tror att det var fyra, men särskilt minns jag en.


Det blev höst och vinter och blommorna de dog,

men på våren kom de åter, men bara tre stod kvar och log.


Sen kom regnet med moln stora och grå, nästa gång jag fann dem så var de bara två.


Sen kom solen med allt ljus den har,plötsligt stod det bara en ensam liten blomma kvaR.


Du härdades i solsken, du drunknade i regn, men en sak är säker; du är en riktig vän.


""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

När jag är med dig har vi alltid roligt.

När jag är med dig så är du alltid jätte snäll.

När jag är med dig känner jag mig trygg.

När jag är med dig vet jag att jag älskar DIG!


"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
Jag skrattar åt dig när du klantar dig
Du faller och jag med i skratt "attack.
Du drar råa hjärtliga skämt om mig och jag om dig.
Jag dunkar dig i ryggen BRAVO "
Jag kramar om dig för du är grymt lika snygg som mig "
Du är min kompis för du är så kul.




Inga kommentarer: