10 september 2007

Supermamsen EGO

Jag vill bli mig själv igen Grrrrrrrrrrrrrr....... BANTA


Till sommaren då vill jag se ut som jag gjorde här för här var jag nöjd go o glad.
Jag tar en choklad som tröst så länge"
Era små miffo ni skall få se ...."

""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
Min största hämnd mot er alla är om jag lyckats "
Då skall ni få bli fulare än mig så det så --

""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
O Hälsingland vad kläder jag skall handla ...o gubben kommer skrika
-Vad fan är mina pengar"
- O vad är min fula kärring" (-Borta på krogen o röjer" =långnäsa)
""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
Ungarna kommer inte känna igen mig då jag möter dem på stan"
-Vad är våran feta morsa?
- Mamma jag har sagt du får inte låna mina kläder?
- Nej det är inte min syrra det är min morsa..Grrrr "
"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

Tänkvärt"

När aset bli vackert bli alla avis"

Inga kommentarer: