22 september 2007

Nytt kök

Förändra ditt kök precis som du vill låter väl fränt"

Jag fick syn på en liten artikel i ViVilla .
-Har aldrig sett ett sådana fräna kök i verkligheten.
Visst är de coola ?
De tristaste köken jag vet är tunga träkök eller enkelt vita "
Smaken är ju olika men jag avskyr klassiska möbler

""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
-Näé fram med lite roligare kök ni som har råd tid och lust "

Själv drömmer jag och riva ut allt i mitt kök och göra ett nytt roligt med både stil och design.
Men först måste vi laga och renovera tusen andra saker i vårt hus.
Köket får komma sist för det är ju en stor investering .
""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
Grin grin grin ... VILL HA ........
-Om jag ändå fick ett nytt kök i present av tomten"

""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
Nu är det bara fantasin som sätter gränser för vilken design
dina köksluckor kan få " - Äntligen säger jag bara !
"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
Du kan välja mönster framtagna av talangfulla svenska designers eller coola fotomotiv.
Vill du ha luckor med mönster exklusivt för dig
så kan den prisbelönta designbyrån J.Design hjälpa dig.
Maila till tom@newkitchen.se så får du veta mer.
""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
Priser för design av exklusivt mönster eller motiv
Small. 1-4 st luckor/lådor = 8.750 inkl. moms
Medium. 5 - 9 st luckor/lådor = 15 000 inkl. moms
Large. 10 eller fler luckor/lådor = 21.250 inkl. moms

Källa:

Inga kommentarer: