18 september 2007

Fynd på myrorna Sundsvall

Den här rosa o vita konstiga stickade tröjan köpte jag till Cindy för 35 kr
(Myrorna Sundsvall)
Jag provade den direkt när vi kom hem och den blev supersöt på henne.
Det var en slags mag tröja "
Passar pefekt om man har en söt liten klänning under detta underverk"
Har aldrig tidigare sett nått liknande som detta "hembygge med sticknålen"
Tröjan i skick som Ny"

Kappahl 30 kr i skick som NY (Myrorna Sundsvall)
Cindy tyckte den var jätteskoj med de olikfärgade knapparna"
Dessutom kan hon lära sig färgerna på ett roligt sätt tack vare denna tröja"

Stickad kofta som jag tänkte kunde bli fin under Hello Kitty regnkappa"
Koftan 30 kr på Myrorna i Sundsvall som jag tycker är den sämsta loppisen
som finns i Sundsvall för de har ett sådant överpris på alla loppis kläder & prylar-
Man kan ofta köpa nytt för nästan samma peng känns det som .
Däremot har studenter 10 % rabatt på alla inköp vilket jag ser orättvist.
Vore hellre vara så att de som handlar ofta får ett klubbkort
så de uppnått en viss summa får större rabatt
"""""""""""""""""""""""""""""""""""""
Här är Myrorna i Sundsvalls hemsida
"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

Tänkvärt"
Att ha egen personlig stil är trevligt "

Inga kommentarer: