20 september 2007

Dryga karlskrälle






Min karl är en riktigt skrälle.


Idag har jag varit på äffären och köpt ett SantaMaria kryddställ i silvermetall.

Man hänger upp kryddburkarna i nypor på silverplatta"

Glad i hågen kom jag hem och bad gubben montera upp den.

Eftersom jag vet att en hel del människor kommer kommentera

att man inte skall ha kryddor.uppmonterad på köksväggen i ljus

- så sa jag det till gubben så han slipper kommentera det åtminstone"
""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
-Jag vill bara tala om att jag vet att man inte skall ha kryddor i ljus .
Så du behöver inte kommentera mig för att jag gör fel "


""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

Då sa gubben

- Ja häng dina trosor över dem så blir det garanterat mörkt

över hela silverplattan"


APGUBBBE" .................


""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
Tänkvärt"



I alla män borde det en inbyggd APA.


Inga kommentarer: