12 augusti 2007

Viktkontroll i regnet 12 Aug

Att vara fet o ful är en skam för själen " lika bra o gräva ner sig "

Roligare är att kunna dansa naken på bordet utan o skämmas.

För det skall jag göra den dagen jag blir smal o snygg o läcker som få "

""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

Nu var det dags igen o kliva på vågen och se vad som hänt sedan sist"

Känner fortfarande inte ett skvatt av medicinen Reductil som jag ätit nu sedan 26 juli.


Kanske lite muntorrhet men annars ingen annorlunda känsla.


Hunger och suget har faktiskt minskat och jag orkar aldrig ta om en portion.


Igår svullade vi från pizzan och jag tog en kycklingrulle och glufsade på men orkade bara halva.


Det är ett bra tecken att jag inte tryckte i mig hela rullen"


Idag när jag vägde mig så har jag lyckats tagit bort 2,7 kg sedan starten.


Inte mycket men det tuffar på framåt men loket är tungt.


Nästa vägning bli om nån vecka


V1. 1,2 kg 26juli-1 Aug


v2. 1,5 kg 1 Aug-12 Aug


Summa 2,7 kg


"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

Tänkvärt"


Även smöret kan dunsta sakta men säkert i byttan"

Inga kommentarer: