13 augusti 2007

I'm alive



Allt jag har varit med om i livet har format mig som människa.

Nu känner jag äntligen att jag har börjat leva MITT liv och inte efter ANDRA.

Det har tagit mig 37 år att bli fri från alla sår men äntligen mår jag bra.

Allt gammalt groll har jag lagt bakom mig.

All sorg jag burit på är över och nu blickar jag bara framåt i livet.

Det som varit det har varit inget jag kan ändra på längre

Nu känner jag mig hel igen och kan njuta fullt ut i ögonblicken.

Jag har rensat mitt liv och sorterat alla känslor i ordning.

Jag har börjat följa min egen livsplan och låter mig inte styras längre av någon.

Många har sagt till mig vem jag bör vara och vad jag skall bli i livet.

Tankar har försökt o präglas in och forma mig till någon jag inte är .

Inte många känner mig utan tror de känner mig

Men nu har jag äntligen hittat rätt

JAG LEVER NU och jag skiter i vad andra säger o tycker om mig .

Jag har hittat min inre kraft och känner mig mera friare än jag någonsin gjort i livet"

Älskar er mina barn.

Det är tack vare er som det finns glädje o lycka

Tack vare er jag funnit styrka och utvecklas till den jag är idag .

Tack för allt det fina ni ger mig i mitt liv.

Ni är mitt allt"

"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
Tänkvärt"

Att synda lite är kul

Inga kommentarer: