08 januari 2008

Wienerfälla


Ett wienerbröd innehåller 400 kalorier sägs det och jag hamnade i en Wienerfälla idag .
Jag var o hälsade på en kompis och där fanns givetvis sådana goda bakverk.
Min väninna sa till mig att -
-Men just de ja du bantar ju " så då kanske det inte var så bra att jag fixat wienerbröd ?
Då helt plötsligt kom jag på en bra bantningsregel precis på sekunden.
- Jag äter bara godsaker borta och inte hemma sa jag och vips så blev tanken godkänd.
på att få äta kaloriebomben"
Åh det är ju klart eftersom jag nästan aldrig dricker alkohol så kom jag å tänka på att
en stor starköl ger lika många kalorier som ett wienerbröd "så de så "
Man har alltid ursäkter när suget drar på eller hur?
""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
Tänkvärt"
Jag ser ingen mening i att läsa.

Inga kommentarer: