07 januari 2008

Kasper är knäpp

Min hund har korvahålablick några ggr per år " - Skäms Kasper "
"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
Min Hund Kasper Huggtand Blodtand har gått o blivit helt sjukt knäpp"

Jag tror att alla tjejhundar på byn här hemma löper.Min håriga vita skrotboll till hund har blivit alldeles galen för han inte får vara hos tikarna för sin matte fast han ber så snällt" GLÖM"
I natt sjöng han "- Du och jag är den ende" och jag vill komma till dig nu som ett skott "
Kasper han kan öppna dörren själv om man inte kollar honom "så nu låser vi alla dörrar.
" VARNING"
-Ta in era tikar och håll dem hårt så inte Kasper Huggtand Blodtand springer omkull dem"
- Jag har kommit på två likheter mellan en hund och en man båda fiser utan skam"
Vissa människor önskar sig att de levde som hunden men det tycker jag vore förfärligt "
En social vana som du då måste använda dig av då du möter andra är att placera ditt doftorgan
så nära den andres bakdel så du kan och andas in i den djupt och länge.
dessutom skall man upprepa detta ett flertal gånger, eller tills de ber dig att sluta.
Tänkvärt"

Inga kommentarer: