10 januari 2008

Karlskrället 42 år

Igår den 10 januari fyllde mitt karlskrälle 42 år " - Livet rusar"
You and ME för EVER ::::::::::: I LOVE YOU :::::::::::::::

Eftersom gubben ligger borta på jobb så fick han lov att fira sin födelsedag på jobbet .
- Hur kul är det på en skal 1-10 då ?
- Ikväll skall vi ha riktigt pusskalas här hemma"med honom och fira"
Han längtar hem till oss sa han då jag pratade med honom sist i telefonen.
Tror jag det när han vet att presenter väntar "
Eftersom gubbskrället inte kommer hinna läsa min blogg så kommer jag att berätta för er att jag har köpt en ergonomisk nackkudde till honom för hans gamla gamnacke"Han kommer även får ett hekto löshår till flinten och en klocka så han kommer ihåg tid & rum.

Cindy och pappsen i somras då de tankad Cindy´s bil med gräsklipparmotor.Uppfinningsrikare karl än mitt karlskrälle finns nog inte på flera mils avstånd ?

Tänkvärt"
"Man är ung så länge man kan förvärva nya vanor och tåla motsägelser"

Inga kommentarer: