06 januari 2008

Svar


Vad är ditt andra namn
Maria

Platt eller lockigt hår?
Lockigt efter duschen sedan rakt efter utborstning
.
Har en dröm gått i uppfyllelse:
Många drömmar men många vill jag skall uppfyllas "

Vad har du för startsida på internet:
Google.

Vem ringde du senast:
Mitt gubbskrälle

Tycker du att sengångare är söta:
Ja absolut påminner om svärmor"

Har du haft vattenkoppor:
Tror det "

Har du någon gång testat karate:
Jag har guldbälte i karate

Vilken mobilsingnal har du:
Nån reklamlåt kommer inte ihåg vad den heter

Vilken tv-serie är bäst:
Gillar inte serier för jag hinner aldrig följa dem"

Kan du gå ner i spagat:
Kanske har aldrig provat"

Vad är du mest rädd för i hela världen:
Att förlora dem jag älskar!

Har du varit kär i en kändis:
Nej känner ingen kändis så nära"

Läser du på baksidan av mjölkpaketen:
Ja alltid

Vad smygäter du?

Mackor eller kakor

Snyggaste karl du vet

Mitt karlskrälle

Är du mörkrädd:
Nej är mer rädd för dagen .

Ljust eller mörkt när du ska sova:
Mörkt.

Godaste drickan till frukost:
Kaffe minst 3 -5 muggar

Duscha eller bada:
Duscha.

Kan du ditt mobilnr utantill:
Jaaa ;)

Sjunger du på toan:
Nej inte om jag bajjar men ibland i duschen

Är du höjdrädd:
Jag har väldig höjdskräck men även rädd o bli instäng

Vilket land vill du åka till:
Jag längtar o se Australien och så skulle jag vilja resa till Texas bara för snabbmaten"

Vad var det senaste som fick dig att skratta:
Igår när jag och gubben åkte skoter tillsammans i skogen i vild fart"

Vad tänker du göra nu:
Försöka få lilla Cindy Love 2 år i säng"

Vad har du för utbildning ?
Kock ,kallskänk,storkök,grafisk formgivare,undersköterska.specialpedagog

Vad jobbar du med ?
Är just nu hemmafru med barnen nått år till för Cindy är så liten än o lämna bort"

Kan du teckenspråk?
Jag kan teckenstöd

Vilken är din favoritfärg?
Rosa

Vilken butik älskar du o shoppa i ?
Ikea och loppisar

"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

Tänkvärt"

En del människor är lyckliga för att de är vackra, andra är vackra för att de är lyckliga

Inga kommentarer: