11 januari 2008

Hallgardiner

Nya gardiner till hallen köpte jag på catalog för 50 kr för ett par.
Gillar du gardiner så är det ett måste att kika på Catalogs hemsida.
Man kan även handla mode, hemtextil,barn och vuxenkläder där "
Men om du köper kläder lova mig då att du tar nån storlek större än vad du har annars.
För de har verkligen små storlekar.
Jag köpte storlek 46/48 och de var ungefär som en "medium" så jag blev lite besviken.
Men Emmy min dotter som drar den storleken hon blev jätteglad för det var fina kläder.
På Catalog kan du även fynda Rea varor från Halens , Ellos och Josefssons till vrakpriser.
Jag har handlat många gardiner där nu och har alltid blivit nöjd.
Just nu vet jag att de har superbra REA på just gardiner "
Kanske kan just du finna nått nytt till ditt hem till vrakpris
http://www.ellos.se/ListPage/Category.aspx?CategoryId=12478

Tänkvärt"
Även annat kan fladdra i vinden

Inga kommentarer: