04 januari 2008

Nöjd


Jag har ju haft som nyårslöfte att gå ner i vikt som vanligt "
Jag är riktigt nöjd faktiskt har vägt mig idag och jag har tappat 3,2 kg sedan nyår"
Helt otroligt när det gäller mig och vikt
-8 kg ner en månad och nästa upp "
Mat är känslor för mig är jag glad äter jag är jag less äter jag "
Kaffe är min räddning eftersom jag inte varken känner hunger eller mättnadskänslor
så är det beteendet som måste bort" att sluta skåppäta.
Motionerar gör jag alltid med en halvmil nästan varje dag "så de är jag duktig på "
Jag dricker kaffe istället om jag blir sugen på nått och inte lite kaffe heller kan jag lova"
Min kropp är spidad på koffein kan jag lova.
Dricker säkert minst 10 muggar kaffe om dagen ibland 20 "
För att hålla mig pigg eftersom jag inte sovit nästan nån natt helt på 20 år snart"
Cindy vaknar fortfarande minst 6-10 ggr per natt"fast hon är 2 år.
Hon är orolig jämt på natten o ska kolla vart jag är fast hon sover med mamsen i sängen
Annars är det mest disk och städning som nr ett på schemat "nu när barnen har jullov"
Barnen kommer och går till kylskåpet och sedan iväg till nån aktivitet.
Jag har faktiskt hållit mig i kragen bra och inte köpt onödigt
Men jag var tvungen " att köpa en ny tröja på Kappahl för jag skall bort på fest på Lördag"
Köpte den för 179,00 kr på Rea.


Tänkvärt"
Svårt o inte shoppa om man har pengar"

Inga kommentarer: