04 januari 2008

Ekolod

Min julklapp till gubbskrället blev ett Ekolod eller Fishfinder som de kallas"
Ikväll plockade han ut eländet ur asken och studerade den länge och väl "
Det här blir skoj o andvända sa gubben och hade en pillemarisk min
Alltid när min gubbe har farit och fiskat med grabbarna har jag aldrig minsann
sett en endast fisk med hem "
Men glad i hågen och med ett brett leende har han ändå kommit hem "- Konstigt ?
-Men nu är det slut med det nu vill jag se fisk!
En rolig leksak är ekolod för gubbar som vill kunna se bottenstruktur
och vart fiskarna gömmer sig under vattenytan på vatten "
Hur kul är det på en skala och kolla sådant " fattar mig egentligen inte på karlar"
Det ekolod jag köpte hade svensk text och jag köpte det på

PO:s Cykel & Fiske AB

Kolv. 20
85229 SUNDSVALL
Tel: 060 - 666333

Måste bara få skriva att gubbarna som jobbar där är jättebra att ha o göra med "
Har dessutom köpt flera cyklar där och det är alltid kanon schysst om något går fel"


Tänkvärt"
Att ha gubben i göra är bra"

Inga kommentarer: