31 december 2007

Mina nyårslöften


Supermamsen foto tagit idag 31 Dec-07
""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
-Åh så är det sista dagen o fundera ut innan tolvslaget vilka nyårlöften jag skall ha 2008
Jag har filurat och filurat och kommit fram till dessa nyårslöften"
Dessa löften hoppats jag att jag kan hålla men jag vet att jag ofta varit en looser gällande löften"
Jag har faktiskt klarat några år utan godis och kakor vilket var tufft första månaderna.
Men det var på den tiden då jag fick en belöning för bragden"
Nu har jag blivit en större slarver och struntar ofta i en massa måsten och borden"
Jag gör bara sådant som jag vill egentligen och min karaktär usel.
Mina vänner hur står det till med eran egen karaktär
-*skratta år mig ni?
Men som sagt nu kommer det ett nytt år med nya friska tag "

"
¤ Mer egentid vilket innbär iallfall barnledigkväll varannan månad" nån timme"
¤ Minska i vikt (-Standarlöfte som jag alltid brutit först ner 10-20 kg sedan upp igen)
¤ Gå på åtminstone en ansiktsbehandling eftersom jag börjar bli så ful i nyllet"
¤ Minska inköpen på onödigt .
¤ Skaffa fler nya kompisar

"
Vilka löften har du ?
""""""""""""""""""""""""""""""
Tänkvärt"
Löften är svårt

Inga kommentarer: