02 januari 2008

Kanon


Hej alla glada människor"
Hur har ni i det nya 2008?
Leker livet?
Hoppats verkliigen att året har börjat bra för er alla"
Jag har faktiskt inte gjort av med en enda krona ännu på nått onödigt"
Jag hade ju som nyårslöfte att inte försöka vara så slösaktig med mina pengar.
Idag fick min dotter Zandra som är 10 år åka på ridläger en heldag
och det kostar 450,00 kr men det anser jag inte vara onödigt utan mera nödvändigt"
Bättre att köpa ett äventyr till barnen än godis och annat skräp"
Vi får höra senare hur hon har haft det "
"
Min dröm 2008 år att få ge Zandra en häst men det är mycket som skall ordnas först .
Hästen skall dessutom vara världens finaste och lättskötta "-
Ingen som har en häst där ute som vill bo på en jordbrusfastighet med 6 hektar hage"?
Drömmen vore att läsa en annons "
- Häst :::: BORTSKÄNKES :::
ill hästälskande människor med stora hjärtan"
Hästen är snäll och rar och en underbar läromästare"
"
Bantningen går ochså bra jag har redan gått ner 1, kg sedan nyår
Fast jag har inte ens börjat med mina Reductil fast jag bestämt mig
att göra det för någon vecka sedan.
Men jag får börja med dem när hunger sätter in "
Det enda jag insett för 2008 var när jag såg mig i spegel
-HerreGud vilken risig människa nu måste jag försöka snygga till mig och inte förfalla "
- 2 år kvar så är man 40 år och då vill man ju se lite schysst ut på kalaset"
"" KRAMIS mina vänner på det nya året ""
""""""""""""""""""""""""
Tänkvärt"
Att längta är jobbigt"


Inga kommentarer: