13 oktober 2007

Vy över Viforsen

Hittade foto taget från Viforsen på en Galleria i Siciliana

Här ser du sjön Marmen.


Man skymtar våra hustak i blickfånget bortom brofästet " så häftigt"
Inte för att jag är en mallgroda men hur ofta sker detta då?
Laaaalaaaaa la la la """""
Jag vet att jag bor på vackraste platsen i Sverige
- Å ingen kan knäcka mig nu "

Vår by är trollsk i natten och är du tyst kan du höra mystiska ljud .

Länk till galleriet
http://www.galleriafotograficasiciliana.eu/wp/raccolte/group/12087001@N00/photo/1375017774/Nature-Scenes-Viforsen-Medelpad.html

""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

PS!"Fotograf Eikei mailade mig och skrev att det var han som tagit dessa fina bilder över min hembygd .Tack"
Tänkvärt"
Att få vara mallgroda är skönt"

Inga kommentarer: