07 oktober 2007

Se kompisen

Personen på bilden har inte med texten å göra utan bara trynar i min soffa efter pajkalas"

""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

Lär dig att se människor .
Inte bara ord utan ochså se deras attityd.
Ser den här personen ner på dig eller upp på dig ?
Värdesätter den de du gör eller tar den för givet?
Hur är den här personen egentligen ?
Vad betyder du för den och vad betyder de för dig ?
Att lära känna sig själv är bra medans man iaktaar andra människor .
Hur känns det inom mig att umgås med den här människan ?
Mår jag bra tillsammans med den här individen eller inte?
Ger den mig energi eller tömmer den mig på energi?
Tänk på vad du har att lära dig av möten med andra människor avsett hur dessa är emot dig .
Vad kan du lära av sitautionen ?
"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
Tänkvärt"
Se dig omkring o upptäck nya saker varje dag

Inga kommentarer: