19 oktober 2007

Hoppa groda i gurklandet


Nu skall ni få ett tips av mig hur ni skall kränga pengar från er man !

- Jag säger att bara att jag ska lämna honom och resa till min kusin Asta

Då ger han mig pengar till biljetten direkt utan knussel.

"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
Gumman sa min gubbe i morse vet du nu när jag var i Stockholm och jobbade så
pratade jag med statsministern!
- Vad sa han då till dig sa jag ?
- Var snäll och flytta på dig!
""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
Min svärmor gick till en tankeläsare i veckan .
Hon var glad i hågen när hon kom tillbaka hem hit och hälsade på .
Hon hade fått pengarna tillbaka!
""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
Idag känner jag mig så fet för igår kväll då ramlade jag i köket .
Där blev jag liggandes och vaggade mig själv till söms innan min man hittade mig .
-Nu bantar jag "
""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
Tänkvärt"
Man tager vad man haver sa nunnan och hoppade groda i gurklandet.

Inga kommentarer: