14 oktober 2007

Emmy är i London



Just nu i skrivande stund har Emmy kommit fram till London.
Hon skall bo i ett hus i Paddington.
Som tur var fick hon ta med sig Ludde sin pojkvän.
Hon skall vara barnflicka där mellan den 14 okt - 20 okt -
åt en liten pojke som är 1 år .
Barnets föräldrar skall på kurs i London .
Flyget gick Ca 16:15 från Arlanda och beräknas landa 1,5 timme senare i London.
"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
Jag kommer skriva mera om denna upplevelse "

Sms från Emmy 19:07 -14 okt
Nu är vi framme. Jag hör av mig senare Kram

Sms från Emmy 22:15 -14 Okt
Snart skall vi åka till huset .
Vi har stannat och ätit på Mcdonalds
och hämtat nyckel till huset .Kram
""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
15 Okt
Ringde till Emmy idag och hon berättade att allt gick bra med pojken.
Han var jättesnäll men det var lite ovant o ha hand om ett barn hela dagen.
De har gått mest i affärer och varit i en park och "rastat"honom så
han fick springa lite"Han är så gullig men lite förkyld.
Emmy berättade att hon fick ledigt efter halv sex tiden
då skulle Ludde och hon ut o strosa i London-
Sms från Emmy 15 okt
Idag har jag köpt två hudkrämer och tre tröjor och ett par byxor för 450,00kr
Det var värsta kapet"
Sms från Emmy 15 Okt
Nu skall vi äta på någon restuarang Ludde o jag .
Vi skulle åka in till London eye, men det var stängt.
Godnatt ni ligger ju en timme framåt. Love you"
""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
Tänkvärt"
Den som är i London den får se nått nytt

Inga kommentarer: