01 augusti 2007

Viktkontrollen -1 Aug


Idag har jag kollat hur mycket jag gått ner i vikt på en vecka .


Jag äter som sagt bantningsmedicinen Reductil och ännu märker jag ingenting ?"


Ingen som helst skillnad "


Igår tjyvnallade jag på Cindy´s kladdkak givetvis slank det in två bitar


Ja ni läste rätt "TVÅ BITAR MED GRÄDDE" rätt ner i kloakhalsen"


Jag har iallfall lyckats tagit bort 1,2 på en vecka vilket jag tycker är bra ändå"


Bara 23,8 kg kvar då " o fläska bort "


Det känns så himla trögt o jobbigt så jag vill bara lägga mig ner o grina"


Men har man fläskat upp sig så får man smälta ner sig "

´

Jag har mig själv att skylla lika mycket som en alkolist blir alko "


De har sig själva ochså o skylla.


Just nu avskyr jag vackra människor o önskar er bort från jorden till planeten Fläskus".


Nu ett tag skall jag bara umgås med vänner som jag anser är fulare än mig .


Men vilka är det ? Finns inga så jag får väl gå ensam då "


Jag har bara vackra människor omkring mig o jag önskar jag var som dem"


"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

V1. 1,2 kg (26 Juli - 1 Aug)


V2 Nästa vägning blir om en vecka "


Peppa mig ......PLEASE!



Inga kommentarer: