29 juli 2007

Ego 70-talet :::::::::::NR 2

Jag som nyfödd-..Oj oJ ..Vad sött och vilken fin bebisväska .

Syns att man var ompysslad som en karamell


Gud vad fina kläder.
Vet att mamma var väldigt duktig på att sy kläder till mig.



Gud om jag fick tag på en sådan här vagn igen skulle jag köpa en direkt...Oj oJ..
Jag bara älskar vagnar och har lite vagnmani .
Till Cindy min bebis har jag redan haft många -Hm?
Jag tror 7 vagnar fast hon är bara1.8 mån- både nya och begagnade.


Men gosingen ... vad liten man är .När man ser en söt bebis blir man så himla sugen på en till.

Men nu är jag för gammal för fler barn tycker jag och kroppen är rutten-





Brunöga ...




Kom ihåg jag fick baka en hel del med min mamma som gör dom godaste bullarna som finns.

De kommer jag ihåg från min barndom hennes bullar var enormt saftiga och goda.

När man kom hem från skolan hade mamma bakat och HerreGUD om man fick bli liten igen.


Supermamsen och en tjej som heter Mia .


Jag och ´min helsyster som är 4 år äldre än mig då vi var små.

Jag har även tre halvsyskon.

Jag flyttade hemifrån efter nian så jag har inte bott med mina syskon länge-

Tyvärr ser jag aldrig dem längre det var flera år sedan minns inte ens sist "?

Saknar dem jättemycket o tänker på dem varje vecka och önskar

att allt var som förr . Men inget kommer mer bli som förr "


Men vad gör det livet går vidare o minnen suddas ut men ni skall veta
att min dörr är öppen för er.
Min halvbrorsa nr 2 och min andra halvbror på nr 4 och halvsyrra nr 5
och dotter Zofia sista i raden på nr 6 .
Foto tagit året 1991.
Ni vet vart jag bor ? Men jag vet inte vart ni bor ?


Jag på promenad söt som en honungstuss.


"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""


Tänkvärt"

När tiden rusar så står ändå alla känslor o minnen stilla



Inga kommentarer: