30 juli 2007

Shopping i Birsta

Just nu är Birsta tycker jag som en enda byggplats
"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
Idag var jag o flickorna till Birsta Sundsvall och shoppade lös- http://www.birstakopstad.se/
Hittills är följande butiker flyttat in till Nya Birsta Sundsvall Bik Bok, Brothers, Carlings, Cubus, Flash, Glitter, Trudes Frisörer, Gina Tricot, Indiska Magasinet, Kahls Kaffe, Kjell & Company, Lagerhaus, Panduro Hobby, Pressbyrån, Street One, Sisters, Teknikmagasinet,Vila, wow, Zizzi, Åhléns samt ÖoB.
""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
Dom har nyss byggt en food-court (restaurangtorg) med många olika restuaranger
Idag käkade jag och en av döttrarna på kina delen och en annan dotter på pizza delen.
Det var superbra med de olika ställen man kunde gotta sig på alltid något som faller på läppen.
Cindy orkar inte mer och lägger sig och vill "sova" på golvet ."Fniss
Emmy skyndar dit och får henne på glada fötter igen.


Fia o Emmy på Rusta slår sig ner i utesoffan o myser...
Gud en sådan här vill jag ha i trädgården

Fina på "matstället där vi festade till på lite kinamat.
O jag Supermamsen som skall äta nyttigt fast när jag kom hem
tog jag bara sallad o mumsade på.


Emmy festar på pizzan som var jättegod .

Cindy försöker bjuda Jack på en pizzasnutt men han har ju inga tänder"
Emmy letar snygga kläder på Stadium för hon har fått ett presentkort på några hundringar.
Men Ack inte ett enda fynd som passade-vi får åka in till stan o kika där .
Stadium i Birsta är ochså lite dyrare än Stadium i stan konstigt nog"
Mina skor som jag köpte i veckan var 100 dyrare här i Birsta"
Fia struttade runt med Jack på magen och vi såg så söta Puma skor till honom .
Men han växer ju så fort så vi valde och inte köpa dem men så superläckra.
Det enda som vi hittade blev lite hudlotion och bodyscrubb på Rusta.
Gud vad gott det var o komma hem och slänga på en panna kaffe
Borta bra men hemma bäst"

"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
Tänkvärt"
När plånboken står öppen som en gäddkäft fastnar räven i fällan





Inga kommentarer: