02 juli 2007

Till min älskade lilla Nenne"



Till min älskade lilla Nenne"




JACK ....................... 2007-03-26




Du kom till oss som en stormvind utan att vi anat att du skulle komma.




Att möta sitt barn med ett "barnbarn" i famnen är helt otroligt .




Världen liksom ruskas om en underbar känsla som känns overkligt .




Vilken kärlek ... JACK "" Tack för att du finns hos oss."




Nenne är ditt smeknamn som "lillmoster hittat på " är lika sött som du .




Du är den sötaste underbaraste och snuttigaste barnbarnet som finns .




Ditt leende är så oskyldigt vackert o ack så ljuvligt .




Du doftar så gott och jag vill inte för en minut vara utan dig .




Ser jag inte dig på en dag så längtar jag till dig .




Jag är så stolt över dig så jag kan dö för dig .


Onödiga prylar kommer Mormor o Morfar alltid köpa till dig.

Ofta kommer du få du pekar på och bli bortskämd men vad gör det ?


Vad som än händer här i livet kommer jag att finnas för dig .




Du är min kärlek lika mycket som min dotter är min kärlek här i livet.




Jag finns alltid vid er sida vad som än händer.




Här hos Mormor o Morfar finns alltid en trygg famn att landa i .




Tänk när du blir större och du kan säga till mig




MORMOR


MORFAR kommer vara stolt som tuppen han med när du ropar efter honom. "MOFFA!

Vilken lycka "






Tänkvärt"




Där det finns barn, där är en gyllene tid.














Inga kommentarer: