01 juli 2007

Jag gillar riktiga karlar




Vad är en riktig karl egentligen?

"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
Namn:En riktig karl
Ålder: Alldeles lagom män håller alltid sig unga annat är det med rynkiga tanter.
Familj: Ja, en surr kärring och en massa barn.
Kör: Bil, traktor, lastbil, snöskoter, bandvagn, MC och järnet på fester.
Lyssnar inte på:Barnens skrik för då går jag ut i garaget eller till vedbon
Lyssnar på : När 2 taktsmotorn surrar och när hydralen svänger vals.
Äter:God mat som smakar något
Va! Är det skillnad på olika matsorter?
""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
Dricker: God dryck som gärna framkallar yrsel o baksmälla.
Tränar:På att få 13 rätt på tipset.
Blir arg: När bensinen är slut och kepsen är borttappad.

Favortlåtar:Jordfräsen - Joddla med Siv, Mera brännvin – Eddie Meduza
Favoritfilm: Rocky filmerna
Favoritskådespelare:Sylvester Stallone i Rocky
En sak att ta med till en öde ö: En båt o en soppaslang.
""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
Min karl är så himla duktig !
Han har lärt sig i sommar att fylla på ispåsar o på toarullar i sommar
Idag ställde jag frågan till min karl om han trodde att smutsiga tallrikar själv flyger till diskhon?
Han skakade på huvudet och sa "Inte fan vet ja nått sånt"
I morgon skall jag lära gubben hur man lär sig att älska shopping?
Både med rätt andningsteknik, meditation samt mental träning för honom.
""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
Tänkvärt "
De flesta kvinnor är inåtvända: "Är jag kär? Är jag emotionellt och kreativt förverkligad?"De flesta män är utåtvända: "Hur mår min bil?" "Vann Djurgården?"

Inga kommentarer: