08 juli 2007

Min fantasi är fantasifull

Supermamsen

"""""""""""""""""""""""

Min fantasi kan jag lova har det aldrig varit fel på


Oj Oj !
-Om ni kunde läsa min hjärna.
Tänk om jag kunde läsa av eran fantasi ?
Vad fränt om man kunde läsa av den man möter på gatan
Vad just den personen fantiserar om då skulle man nog inte våga gå ut"


Allt som jag skapat där inne i min fantasi är så underbart"


Fantasin är alltid början på nått skapande för mig .


Jag fantiserer om det jag önskar o vill göra i livet

´För att till sista skapa det jag fantiserat om ... "Fniss


Nu som vuxen skall jag banne mig beta av lite av mina fantsier

Att våga göra saker innan man dör annars ångrar jag mig nog

Har så många saker som jag vill se och uppleva

Om jag vågar ?


""""""""""""""""""""""""""""""""""

Tänkvärt "

Fantisen får dig att åka sjutusande mil härifrån

Inga kommentarer: