24 juni 2007

Balansera din Fettpanik


Vem har inte drabbats av fettpanik?
Vem balanserar inte mellan fläsket eller mellan svålens tunga frestelse?

Några få lyckligt lottade perfekta nippertippor så jag är svettigt avundsjuk på har undansluppit.
Vet ni jag hatar snygga människor.
Jag försöker alltid hitta fel på dera kroppar. Jag synar dem i sömmarna.
-Hon hade iallfall jäkligt " slitet hår.

Jag är fruktansvärt avundsjuk på er som är smala och perfekta och som kan äta på donken varje dag utan att gå upp ett endast gram.

En lycklig dag för mig kan vara 4 hg ner medans andra dåliga dagar är det 5 hg upp.
De första jag gör varje morgon är att rusa till vågen för att kolla vad som hänt .

Är det en lycklig dag eller är det en olycklig dag ? Det är frågan"

Har ni tänkt på vad man berömmer varandra när man går ner i vikt det är som om det är en drog.
Man får en kick helt enkelt över att ta bort några kilo för då kan vänner & bekanta verkligen kommentera ens utseende.

Men fasiken vad du ser ärtig ut då ?
Vilken goding jag kom ihåg hur hemskt du såg ut förut -
HerreGud vad fet du var men nu börjar det ju likna nått
"GRATTIS""

Har du lyckats gå ner i vikt? . - Men Gud vad du är duktig "

Tre månader senare när de kommer på besök så kollar de bara in en men säger ingenting "
De bara tittar...

På krogen så pratar alla hej vilt med dig om du är smal med ärtiga kläder.

Men om du har övervikt och klär dig med kläder från fettohörnan på Lindex så kommer
festmänniskorna bara fråga om du har "eld " när det skall tända på en partycigg.

En kalori är alltid en kalori, och det enda sättet att gå ner i vikt är att äta fettsnålt.

Tjocka människor är odisciplinerade, om de bara skärpte sig skulle de vara smala.

Det här är helt sant jag är en sann odisciplinerad mumsig liten Supermams.

Jag har en dröm att få vara en äkta bimbo.

Tänk hur roligt de skulle vara att vara omringad av värsta karlmaffian som skulle se på dig med hungriga ögon och du skulle vara "den som var i centrum hela natten lång .

Jag har inte varit i centrum på 20 år men nu på Måndag skall min bimboresa börja.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Tänkvärt
När fläsk äter fläsk bildas det fläsk"

Inga kommentarer: