14 december 2007

Tomtesaker

Här hemma har jag plockat fram lite tomteprylar allt eftersom .
Jag bara älskar alla mina tomtar o dekorationer.
Köper på mig fler och fler under åren som kommer.
Har gett bort massor av tomtar till min äldsta dotter men dessa prylar
vill jag inte skiljas ifrån än"

Zandras favorit tomte då hon var liten "-Uscha jag tycker den ser jätte elak ut"
Jag har bara tagit foto på en del av min julutsmyckning i huset.

Renen med slädar är köpt på Claes Ohlsson och den lyser så fint"
Barnen skall ha en riktigt fin belyst jul "

Lars (mitt karlskälle) tomte med snigel som jag älskar åååååå så mycket"

Jag har dekorerat fruktskålen med granris och belysning "

Zandra har gjort en special dekoration på sitt rum" Ursnyggt"
Barnen måste få vara kreativa och göra själv fint"

Den här ängel har Robban köpt till Zandra då hon var liten .
Ängel tycker jag så mycket om för den liknar lite mig Supermamsen om jag blonderade håret"

Snögubbarna kommer från USA

Granen är från DollarStore och vasen från Cervera munblåst jättefin o stor.
Tomten är från Dollarstore och verkligen ursöt"


Den här lilla tomten är från då Lars var liten och han är gjord i plast.
Jag älskar den och är jätterädd om den så inga barn får leka med honom"

Släden med alla nallar är stor som attan och helmysig


Lite fönsterdekorationer a´la Andersson´s

Här har jag hängt upp julgranskulor "hjärtan" i gardinstången "

Gardinen från Rusta som jag köpte ifjol men såg de sålde detta gardintyg i år med"

""""""""""""""
Tänkvärt"
Mycket vill ha mer

Inga kommentarer: