04 november 2007

Sundsvall - Humor - viktgrupp


I morgon börjar jag om igen med min bantning.

Nu skall jag gå o lägga mig och får några bantningstimmar
GRATIS medans jag sover"

Snälla stötta mig och skriv gärna kommentarer "

Funderar på o starta en viktgrupp här hemma för er som vill vara med .
En viktgrupp som kommer sätta humor som vapen mot fett"

Tänkte vi kunde snacka vikt och dela med oss av våra erfarenheter .

Givetvis tar vi lite gofika på "träffarna "den dagen skall vi få unna oss"

Jag vill bara ha med er som väger minst 20 kg för mycket "
Jag bor i Sundsvallsområdet

Ni kan anmäla er på Supermamsen66@hotmail.com .

Tar in anmälningar from och med nu "och vi startar givetvis i Januari "

Under tiden så kämpar ni på tills träffarna kan börja "
själva .

Vill ha ihop en viktgrupp på ungefär 6-8 st mamsingar det blir lagom"

Så vi får plats o surra skit runt fikabordet "

""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

Jag vet ni smala är skadeglada för vi tjockisar misslyckats hela tiden"
Det är tur att vi finns så ni får känna er så himla snygga"

Det är så himla svårt o vara fet och bli smalare.

För det är så himla lång bit o gå ner " o kämpa på "

Känner i kroppen att jag har fått nog "

Knäna börjar få ont" - rödsprängt bröstparti - eksem - strumpring"

Hela kroppen skriker sluta plåga dig nu kom igen "

Du måste klara det här "

Mannen som kommer i mina drömmar har varit på mig igen

- DU SKA BANTA NU ELLER ALDRIG
Annars kommer du dö i förtid säger han "
""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

Allt har gått åt Hälsingland och jag måste åter igen ta mig i kragen.

Jag vill komma i form igen och bli lika läcker som jag var förut.

Bli mitt gamla jag som bara var mullig "

Då var jag en grym mullig Brunisbrutta som alla smala Bimbos ville ge stryk"

"Ler"

Jag har nu fått en massa "fettofel " känner jag i kroppen såsom ..

¤ Fult huvud

¤ Äcklig rygg med svajbullar

¤ Hängbuk

¤ Handtag för intima stunder

¤ Alldeles för mångá hakor

¤ Bubbelstjärt

¤ Känner inte igen mig spegelsyndromet

¤ Ingen bjuder bruden på drinksyndromet

¤ Byxsprängning

¤BallongBh som man kan bära julskinkor i.

¤ Ett inre som är överfyllt o svämmar över


Tänkvärt"
Alla som börjar om en bantning vet vad fett är"

Inga kommentarer: