23 september 2007

Matspanking"


Nu har jag drömt en lika otäck dröm till inatt om min vikt.
Det är en man som kommer till mig i mina drömmar
och berättar om saker och ting som skall ske.
"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
Jag har fuskat massor med onyttigt .
Jag har nu gått upp allt som jag har gått ner "
Fast inte de 10 första kilona de är bort for ever tror jag ?
Mår så himla dåligt jämt när jag äter efteråt - alltid en skamkänsla"
Behöver inte vara det att jag äter stora portioner eller så
utan så fort jag stoppar nått i munnen mår jag illa över mig själv.
"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
Nån form av bulimi tror jag att jag har fast jag spyr inte som många andra utan känner bara skam över att jag äter.Dom dagar jag äter pyttelite mat mår jag jättebra i själen och känner mig så himla duktig .Men så kommer återfallen som alltid .
"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
Ful är man när man är tjock i mina ögon för kläder kan man inte ha som sitter snyggt
I min ålder är det viktigt att man är smärt för annars ser man så gammal .
Många jag umgås med är så himla snygga fräscha och har karaktär "
"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
Jag vill FOR EVER vara fräsch och inte se ut som en avdankad gammal kärring"
Mat för mig är någon form av kroppslig aga tror jag nån form av "matspanking"
Jag blir lugn av mat och min stress dämpas oerhört"
"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
Tillbaka till den här mannen som besöker mig i drömmen"
Han ger mig även varningar om hemska saker skall hända och han hjälper mig i nöd
och vägleder mig rätt i livet.
Mannen har gett mig många tecken så jag måste egentligen känna tacksamhet .
Men jag har inte valt att ha honom vid min sida.
""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
Jag vet sedan tidigare att jag är medial och känner på mig saker och har inte trott att jag behöver en ängel vid min sida som vaktar och bevakar mig.
-Nu är han här sedan flera år tillbaka o kommer ibland o talar till mig "
Men jag är så himla rädd för honom för han är så otäck .
Hans själ är så himla stark och man känner honom så nära när han vägleder mig
Jag blir så himla trött dagen efter och tankarna bara mal i huvudet"
Hans ord går rakt in i min hjärna och mal sedan på tills jag gör som han säger"
"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
Jag gick en healingkurs och sedan har han funnit vid min sida om natten"
Det hela låter helskumt men jag är inte tokig tror jag ? "
Mannen som ser ut som en gammal romersk herre skall visst vara min "ängel"
Fast jag är ofta jätteskrämd av honom när han kommer o berättar sanningar för mig .
Inatt vara han på mig igen om vikten .
Han sa att jag kommer få farliga sjukdomar om jag fortgår o vara så här tung "

Hjärtat sa han - Tänk på hjärtat och på dina höfter"


"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

Tänkvärt"
När någon gnällt tillräckligt orkar man inte höra
och gör då som de säger "

Inga kommentarer: