05 december 2007

Ljusparty - 229 kr minus


Ikväll var jag bjuden på ljusparty hos min granne och som jag kunde komma iväg till.
Jag har blivit bjuden på så många olika slags homeparty och tackar för inbjudan.
Tyvärr kan jag allt för ofta inte komma eftersom mina barn alltid skall ha uppassning"
med skjuts hit och dit på alla träningar kväll efter kväll.
Eller så är jag barnvakt åt mitt barnbarn Jack och då far jag inte o ränner borta på party"
Men vad gör det man lever i snitt i 85 år som kvinna och om man då inte kan komma iväg på saker i 20 år men i resterande 65 år kan man göra som man vill och ränna hit o dit"
-Oj vad mycket fina ljus och många fina "svindyra" ljushållare"
fanns framdukat på vardagsrumsbordet.
Doften av ljuvliga aromatiska ljus spred sig i grannfruns vardagsrum "
-HerreGud vad dyra produkter men ACK så vackra och man vill ha ALLT"
Givetvis pratar "säljaren " för kvalitet och design att det betyder givetvis
att vi får betala "lite mer"för våra ljusstumpar .
(Du betalar minst 10 ggr mer än dina normala ljus" men då är det vaxljus och inte stearin"
Kvalitet smakar i plånboken" och vill man ha kvalitet så får man gott betala.
Doftljusen doftar så underbart så man vill ha dem helst hem på en enda gång.
Det bästa på visningen var att Konsulten som sålde dessa Partylite produkter
var mycket duktig att berätta om skillnader på olika ljus.
Kul att få lära sig lite mer ljuskännedom.
Fikat är alltid så gott då man blir bjuden och min grannfru är fantastisk på att baka.
Det är inte ofta jag kan komma hemifrån på kvällstid så det var verkligen skoj att få komma iväg"och Emmy passade Cindy Love" TACK GUMMAN "
Givetvis så kunde jag inte stå emot köptrycket och beställde ett doftljus
Håll i hatten nu för 229 kr .Brinntid 60-70 timmar gjort i vax"
Tur att min man inte läser min blogg så han får reda på vad hans fru köper för strunt"
Egentligen borde alla män läsa sin fruars bloggar eller?
Här kan ni kolla lite på företaget"som har visningar"hemma hos folk"
http://www.partylite.se/
""""""""""""""""""""""""
Tänkvärt"
Många ljus i huset bränner hål på plånboken

Inga kommentarer: