24 oktober 2007

Lika kläder


Idag var jag ute o promenerade i stan och blev plötsligt så full i skratt"
Jag kom plötsligt på en sak som förut flimrat förbi mig ...
Visst har jag sett det på skämttv "
-Men att det är så vanligt i verkligheten gör mig förvånad
"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
-Herregud vad många par som har matchande kläder"
Matcher inte färgerna så matchar nått annat "
Att ha likadana kläder som min man skulle jag aldrig kunna tänka mig "
-Åh de som känner min man förstår det "
Ser verkligen trist ut när par klär sig så lika varandra.
-Fast Ok lite gulligt är det o se dem lika som bär"
Även nära kompisar klär sig lika trist alltså likadant"
Precis som om de vore helt fantasilösa"
Brist på fantasi o variation "JAAAAAAAAAAA
Såg tre par bara idag som hade likdana jackor på sig "
-Hm" Undrar om det är hon som gjort klädvalen?

Har ni också sett detta fenomen?


"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

Tänkvärt"

När båda badar i badringen blir det trångt"

Inga kommentarer: