29 oktober 2007

Fjärtkarlar ska ha stryk

Här har vår lilla Cindy Love fått ny frisyr"

Snart vankas det Hallowen och det är dags att klä ut sig "

Vi har börjat planera lite smått vad vi skall spöka ut oss till"

-Då sa mitt karlskrälle att jag Supermamsen " inte längre behöver spöka ut mig"

"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

I natt var jag galen på min gubbe han låg o fjärtade under täcket "

Jag fick öppna fönstret och sova med det öppet hela natten.


Hatar karlfis men orkade heller inte lägga mig i annat rum mitt i natten"

På morgonkvisten klagade jag till mitt karlskrälle"

-Fasiken du ligger o fjärtar på natten så jag inte kan sova i samma rum snart"

Då tittar han på mig med en skarpsint blick

-Har du inte en aning om stumpan varför män fjärtar mer än kvinnor?

Jo det är för att kvinnor inte håller tyst länge nog för att bygga upp ett tryck.

Sedan gick han ut i garaget"

"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

Tänkvärt

Man skall hålla skiten ifrån sig "

Inga kommentarer: